Barion Pixel Stemisport.hu - Marbo&Ring Sport dealer
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Áruk akcióban:

Közös ár Ft 47 900,0
Az ár Ft 45 900,0
Készleten
Közös ár Ft 51 900,0
Az ár Ft 39 900,0
Készleten
Közös ár Ft 37 700,0
Az ár Ft 33 700,0
Készleten

Bestsellerek

Az ár Ft 469 900,0
Készleten
Az ár Ft 999 900,0
Nincs készleten/megrendelésre
Az ár Ft 899 000,0
Nincs készleten/megrendelésre

Panaszkezelés és garancia
Panaszok / az áruk visszaszerzése

PANASZKEZELÉS ÉS GARANCIA

A jogszabályok szerint a jótállási idő azzal a nappal kezdődik, amikor az árut a vevő átveszi. Minden panaszt a lehető leghamarabb feldolgozunk az Ön megelégedésére a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően. A vevő köteles az árut az átvételt követően megvizsgálni a hibák azonosítása érdekében. Ha hibát észlel, a vevő köteles ezt a tényt haladéktalanul jelenteni az eladónak. Nem vállalunk felelősséget a szállító által okozott hibákért. A vállalat központja egyben a fő és egyetlen szolgáltató központ is. Ha lehetséges, az eladó azonnal, összetett esetekben 10 munkanapon belül kezeli a panaszt. Indokolt esetekben, különösen, ha a termék állapotának összetett műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül. Ezen időszak elteltével a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy jogában áll a terméket új termékre cserélni. A jótállási igény beérkezésének és kezelésének alapfeltétele a megvásárult áru vásárlásáról szóló igazolás benyújtása az eladóhoz e-mailben a stemisporthu@gmail.com címen, postai úton, esetleg személyesen.

A jelenleg hatályos törvények értelmében a termékekre és alkatrészeikre 24/36 hónapos jótállási idő vonatkozik. A garancia csak a gyártási hibákra vonatkozik.

A garancia érvényét veszti az alábbi esetekben:

- a termék nem rendeltetésszerű használata, helytelen összeszerelés, szakszerűtlen javítás, mechanikai sérülések esetén

- szakszerűtlen tárolás, az alkatrészek elhasználódása általános használat során, elkerülhetetlen esemény, elemi kár esetén

- nem megfelelő karbantartás vagy elégtelen karbantartás, szakszerűtlen beavatkozások, nem megfelelő kezelés és nem megfelelő elhelyezés esetén

Az eladó fenntartja az árváltoztatás jogát. A vásárló a megrendelés végleges megerősítésekor az online áruházban felsorolt ​​árakon rendeli meg az árut. Az ügyfél 24 órán belül visszaigazoló e-mailt kap ellenőrzésre. Az eladó nem vállal felelősséget az üzleti és technikai dokumentumok nyomtatásában elkövetett hibákért.

Az eladó köteles a jótállási igényt és a panaszkezelési eljárást az alábbi módok valamelyikével megszüntetni:

1. Javított áru átadásával

2. Árucserével

3. Az áru vételárának visszatérítésével

4. Az áru árából megfelelő kedvezmény felkínálásával

5. Az árura vonatkozó panasz indokolt elutasításával

A JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSI FOLYAMATA:

1. Panaszával kérjük kizárólag e-mailben, telefonon vagy írásban keressen meg minket. Az ügyfél panaszának fogadásának és feldolgozásának alapfeltétele, hogy az áru megvételéről szóló igazolást elküldje az eladónak e -mailben a stemisporthu@gmail.com címre vagy postai úton esetleg személyesen adja át a cég székhelyén.

2. Küldje el a terméket cégünk címére postai úton vagy futárszolgálattal, miközben javasoljuk a szállítmány biztosítását. Utánvétre küldött árut nem fogadunk el.

3. Az ügyfél érdeklődhet a jótállás folyamatának menetéről e-mailben a stemisporthu@gmail.com címen, vagy telefonon a honlapon található elérhetőségeken

4. Az ügyfelet telefonon vagy e-mailben értesítjük a jótállási folyamat eredményéről.

MGJjYmYz