PANASZKEZELÉS ÉS GARANCIA
A jogszabályok szerint a jótállási idő azzal a nappal kezdődik, amikor az árut a vevő átveszi. Minden panaszt a lehető leghamarabb feldolgozunk az Ön megelégedésére a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően. A vevő köteles az árut az átvételt követően megvizsgálni a hibák azonosítása érdekében. Ha hibát észlel, a vevő köteles ezt a tényt haladéktalanul jelenteni az eladónak. Nem vállalunk felelősséget a szállító által okozott hibákért. A vállalat központja egyben a fő és egyetlen szolgáltató központ is. Ha lehetséges, az eladó azonnal, összetett esetekben 10 munkanapon belül kezeli a panaszt. Indokolt esetekben, különösen, ha a termék állapotának összetett műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül. Ezen időszak elteltével a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy jogában áll a terméket új termékre cserélni. A jótállási igény beérkezésének és kezelésének alapfeltétele a megvásárult áru vásárlásáról szóló igazolás benyújtása az eladóhoz e-mailben a stemisporthu@gmail.com címen, postai úton, esetleg személyesen.
A jelenleg hatályos törvények értelmében a termékekre és alkatrészeikre 24/36 hónapos jótállási idő vonatkozik. A garancia csak a gyártási hibákra vonatkozik.
A garancia érvényét veszti az alábbi esetekben:
- a termék nem rendeltetésszerű használata, helytelen összeszerelés, szakszerűtlen javítás, mechanikai sérülések esetén
- szakszerűtlen tárolás, az alkatrészek elhasználódása általános használat során, elkerülhetetlen esemény, elemi kár esetén
- nem megfelelő karbantartás vagy elégtelen karbantartás, szakszerűtlen beavatkozások, nem megfelelő kezelés és nem megfelelő elhelyezés esetén
Az eladó fenntartja az árváltoztatás jogát. A vásárló a megrendelés végleges megerősítésekor az online áruházban felsorolt árakon rendeli meg az árut. Az ügyfél 24 órán belül visszaigazoló e-mailt kap ellenőrzésre. Az eladó nem vállal felelősséget az üzleti és technikai dokumentumok nyomtatásában elkövetett hibákért.
Az eladó köteles a jótállási igényt és a panaszkezelési eljárást az alábbi módok valamelyikével megszüntetni:
1. Javított áru átadásával
2. Árucserével
3. Az áru vételárának visszatérítésével
4. Az áru árából megfelelő kedvezmény felkínálásával
5. Az árura vonatkozó panasz indokolt elutasításával
A JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSI FOLYAMATA:
1. Panaszával kérjük kizárólag e-mailben, telefonon vagy írásban keressen meg minket. Az ügyfél panaszának fogadásának és feldolgozásának alapfeltétele, hogy az áru megvételéről szóló igazolást elküldje az eladónak e -mailben a stemisporthu@gmail.com címre vagy postai úton esetleg személyesen adja át a cég székhelyén.
2. Küldje el a terméket cégünk címére postai úton vagy futárszolgálattal, miközben javasoljuk a szállítmány biztosítását. Utánvétre küldött árut nem fogadunk el.
3. Az ügyfél érdeklődhet a jótállás folyamatának menetéről e-mailben a stemisporthu@gmail.com címen, vagy telefonon a honlapon található elérhetőségeken
4. Az ügyfelet telefonon vagy e-mailben értesítjük a jótállási folyamat eredményéről.